Thursday, October 6, 2016

Aankoop Bestuurder Posbeskrywing

Aankope bestuurder. Pos beskrywing Gevallestudies Aankoop bestuurders is verantwoordelik vir die aankoop van die beste gehalte toerusting, goedere en dienste vir 'n maatskappy of organisasie teen die mees mededingende pryse. Hulle werk in 'n wye verskeidenheid van sektore vir baie verskillende organisasies. Die aankoop bestuurder toesig oor voorsieningskanaal-bestuursbeleid en verkryging, moontlik op 'n wêreldwye skaal. Hulle moet goed in die onderhandel, netwerke en die hantering van getalle, asook die hantering van ander faktore soos volhoubaarheid, risikobestuur en etiese kwessies te wees. Aankoop en voorsiening bestuur is 'n belangrike rol vir enige onderneming of organisasie. Meer as twee derdes van inkomste kan bestee word aan die aankoop van produkte of dienste van die maatskappy, wat beteken dat die aankoop bestuurder kan 'n daadwerklike verskil in koste te bespaar en wins te maak. Tipiese werksaktiwiteite Die deur 'n aankopebestuurder gedra pligte grootliks afhang van die korporatiewe funksies, grootte en ligging van die werkgewende organisasie. Die vlak van verantwoordelikheid wat deur die aankoop bestuurder sal ook 'n invloed verantwoordelikhede. Take tipies behels: voorspel vlakke van die vraag na dienste en produkte aan die maatskappy se behoeftes te voldoen en die behoud van 'n konstante tjek op voorraadvlakke; navorsing te doen om die beste produkte en verskaffers in terme van die beste waarde, lewer skedule en kwaliteit te bepaal; skakeling tussen verskaffers, vervaardigers, relevante interne departemente en kliënte; die identifisering van potensiële verskaffers, besoek bestaande verskaffers, en die bou en handhawing van goeie verhoudings met hulle; onderhandel en te stem kontrakte en hul vordering te moniteer, die nagaan van die gehalte van die diens wat verskaf word; verwerking van betalings en fakture; hou kontrak lêers en die gebruik van hulle as verwysing vir die toekoms; voorspel prystendense en die impak daarvan op toekomstige aktiwiteite; present oor markontleding en moontlike groei; ontwikkeling van 'n organisasie se aankoop strategie; vervaardiging verslae en statistieke met behulp van rekenaarsagteware; evaluering van tenders en die maak van aanbevelings gebaseer op kommersiële en tegniese faktore; verseker verskaffers is bewus van die maatskappy se doelwitte; bywoning van vergaderings en handel konferensies; opleiding en toesig oor die werk van ander personeellede. Daar is 55 poste beskikbaar in verkope


No comments:

Post a Comment