Friday, October 7, 2016

Perfect Tien Online Collectible Kaart Gespeel Wat Jou Hart Sal Tap

Perfect Tien: Online collectible kaart gespeel wat jou hart sal tap 3A% 2Fblogcdn% 2Fmassively. joystiq% 2Fmedia% 2F2010% 2F12% 2Fjustinhappy. jpg "/% deur Justin Olivetti | | 16 Januarie 2014 by 09:00 16 Januarie 2014 09:00 Terwyl dit 'n rek om collectible (of handel) Kaartspeletjies in dieselfde familie as MMORPGs sit ook mag wees, is dit moeilik om te ontken dat hul gehore is redelik soortgelyk en heeltemal oop vir 'n bietjie crossover tussen genres. Op groot skaal het melding gemaak van TCGs as hul getalle en gewildheid blyk te wees op die styging aanlyn. Wat gelei het tot die dag dat my redakteur in my kantoor gekom, geklap n Elmer Fudd Pez dispenser uit my hand, en het my vertel dat ek beter doen 'n top 10 lys op kaart speletjies "of anders." "Anders what?" Ek gepiep voor te dink. "Anders sal jy ons voltydse Darkfall rubriekskrywer wees," my redakteur gesê. So hey! Ons praat oor Kaartspeletjies vandag! Hoe gaan dit, weet ek nie, 10 van hulle? Magic: The Gathering het 'n geek kaart spel stapelvoedsel vir nou twee dekades, geliefde vir sy mana wiel, fiendishly ingewikkelde dek-gebou, meta-spel strategieë, en wat heeltemal rad kunswerk is. Die aanlyn-weergawe is al vir 'n goeie gedeelte van daardie tyd, en terwyl dit hanteer baie kwessies wat verband hou met kodering, verskillende ontwikkelaars, en 'n steeds groter wordende reëlboek, dit is nog steeds die een plek waar jy kan aanlyn by die volle aankoop te kry gaan, pak-opening, handel, dek-gebou, en kaart-speel ervaring. Net versigtig wees: Jy sal gaan breek as jy nie oor selfbeheersing. Dit Kickstarter projek is 'n interessante mash-up tussen 'n CCG en 'n pak-bouer game, dwing spelers te "koop" hul kaarte elke wedstryd en die ontwikkeling van nuwe dekke op die vlieg. Miskien is die fantasie omgewing en Tri-faksie benadering lyk 'n bietjie vergeetlike, maar as dit speel, asook die devs beweer dit doen, wat regtig omgee? Net seker wees om nie hierdie verwar met Omens van die oorlog. Heeltemal anders ding. Die makers van Solforge wil hê jy moet weet dat Magic: The Gathering skepper Richard Garfield is betrokke by die ontwikkeling van hierdie mobiele-en-PC app. Ek weet dit omdat Garfield is-naam gedaal regoor die Solforge webwerf asof sy Naam alleen is 'n talisman teen die bose en bankrotskap. Garfield ter syde stel, hierdie TCG van stapel gestuur in 2013 en spog met 'n gladde multi-platform ervaring wat gespeel kan word vir gratis. Die span het ambisieuse planne om die titel te groei in 2014. Dit is 'n MMO! Dit is 'n CCG! Dit is van die makers van die World of Warcraft TCG! Dit is 'n geld put! Wag, wat moet nie in die amptelike persverklaring, behoort dit? Toemaar! Dit crowdfunded versnit van MMO en CCG het reeds 'n vurige volgende as dit beloof klasse, kerkers, dek-gebou, kaart verandering, robuuste handel, en (Tromgeroffel) "die mees aggressiewe georganiseerde spel infrastruktuur ooit vir 'n digitale TCG aangebied word." Ek het geen idee wat dit laaste bietjie beteken, maar nadat ek dit gelees het, was ek te beurt geval met die vermoë om te praat om te sien deur die tyd. Kaart Hunter is een wedstryd wat ek persoonlik beveel. Dit neem die estetiese van 'n pen-en-papier bordspel Dungeon crawl in kelder 'n vriend se en trou is dit om 'n dek-gebou spel van spesies. In plaas van die versameling van kaarte, wat jy versamel en toe te rus rat wat kom met 'n handvol van die kaarte elk. Beweging en bestry word al uit hierdie poel van kaarte, en daar is beide 'n enkel-speler en 'n multi-speler af beskikbaar. Dit is ook soort van snaaks in 'n baie nerdy manier. Legendes van Norrath is vir gamers wat bestaan ​​in die middel van die Venn-diagram van en "Quest spelers wat kan net nie genoeg van die spel te kry" "TCG ondersteuners wat wil speel met net 16 ander mense in die wêreld." Ek kind, ek het geen idee hoeveel mense hierdie speel. Ek het nie eens geweet dit bestaan, maar ek dink dit het 'n groot broer in Star Wars Galaxies pad terug toe. Hey, wat ook al gebeur dat spel? Wat is dit nou? Moenie hulle weet Blizzard het 'n handelsmerk op "haard plaat?" Moet nie verwag dat hierdie een te lank duur nie, mense! Deur dit te doen "navorsing" vir hierdie artikel (95% opgekyk animated gifs, 5% lees amptelike webwerwe) Ek het besef dat dit wel so al hierdie speletjies probeer om 'n beroep op 'n gevoel van nostalgie onder die die-hard CCG skare. "Onthou die kaart speletjies wat jy gebruik om te speel in die somer kamp? Ons is net soos dié! Behalwe dat jy nog minder van 'n kans om met 'n hottie wanneer jy ons speel as jy terug in die graad 8 het." So Infinity oorloë - Wat kan gesê word? Generiese titel, 'n beroep op die dae van weleer, multi-platform aanbod, wat tans in beta. Verskoon my, tyd vir meer animated gifs! 9. Mag en Magic: Duel van Kampioene Dit is duidelik dat, staan ​​uit die res van die skare is hoogs belangrik vir TCGs. Hulle wil langtermyn lojaliteit vir 'n suiwer rivier van die geld uit die berge om te vloei om hul Rekeningkunde Delta. As jy 'n unieke hoek nie kan spog omdat jy 'n blatante Magic kloon is, dan klap op 'n gewilde IP en hoop vir die beste. Persoonlik, ek voel die mag en Magic naam is 'n bietjie dun versprei oor die jare, maar miskien is daar genoeg sap oorbly vir 'n goeie treffer. Die laaste plek op die lys gaan aan Elemental Koninkryke. wat kry 'n vermelding nie, want dit het twee ewekansige kaarte van Appels Appels en saam met dit vir 'n naam, maar omdat dit uit Perfect World Entertainment. wat lyk so darn canter daaroor. Of jy kan Beau se getuienis, waarin hy 'n beroep Elemental Koninkryke neem "amper 'n unieke spel." Verkoop! Wizard101. Clone Wars avonture. en Free ryke moet almal kry 'n spesiale vermelding hier vir die integrasie van kaartspel elemente in die groter omvang van hul spel. As jy kla oor my verlaat hulle uit, dan sal ek weet dat jy nie lees tot die einde van hierdie kolom! Justin "SYP" Olivetti geniet tel tot tien, 'n prestasie dat hy van mening dat die toppunt van sy loopbaan. As jy wil om te leer hoe om sowel tel, check die Perfect Tien. Jy kan hom kontak via e-pos by justinmassively of deur sy spel blog, Bio Break.


No comments:

Post a Comment