Friday, October 7, 2016

Swing Trading Boeke

Swing Trading boeke ? Swing Trading boeke ? Ek is 'n beginner net begin in forex en ek is nie eintlik seker waar om te begin . Ek weet ek wil swaai handel waarskynlik die handel op 'n weeklikse basis te doen . Ek is nie seker of daar enige goeie tutoriale of boeke wat handel oor forex swing handel . Ek is ook nie seker sedert ander dan die tyd ( dws doen dag handel ) as ek net kon kry enige forex boek wat die grondbeginsels en patrone leer . In die knoppie lyn wil ek 'n boek wat nie super tegniese . Die makliker hoe beter , maar natuurlik weet ek forex is nie maklik nie en sal 'n lang tyd leer ( enige ander wyse almal sal dit doen ) . So enige raad oor hoe om te begin. Ek hoor die meta handelaar platform is 'n goeie platform so ek sal waarskynlik saam met dit nie, maar natuurlik voordat ek selfs dink van handel wat ek nodig het om te leer wat om te kyk in die kaarte .


No comments:

Post a Comment