Sunday, October 9, 2016

Opsies Trading Sukses Stories Van Gemiddelde Gewone Mense

Opsies Trading Sukses Stories van gemiddelde gewone mense Hier is die werklike waarheid oor opsies handel sukses. ( 'N bewys dat jy nie Wall Street geloofsbriewe moet) Hier is 'n paar opsies handel suksesverhale van gewone mense soos ek en jy, maar laat my eers spreek die dringendste vrae. Jy kan aanlyn soek en jy sal vind dat opsies handel het 'n 90% druipsyfer. so. Kan 'n gemiddelde persoon werklik daarin slaag om by handel opsies? En hoe goed is my studente te doen? Almal kan sukses met opsies ervaar, maar nie almal sal. Sommige mense is bestem om te misluk in die lewe en ander is bestem om te slaag. Die enigste verskil tussen die twee is hul gewoontes. Die bou van rykdom is nie maklik nie en as dit was toe almal wat al ooit 'n salaris ontvang het van die werk af sal Ryk wees! Die waarheid is dat dit neem toewyding, dissipline, en geduld, en nie almal is gereed om te gaan bepaal dat die pad. Die wette wat opsies handel omring is nie anders nie. As opsies handel sukses was so maklik om te kry en as jy rykdom so vinnig as wat al die ghoeroes eis kan skep. dan almal sou wees handelsvoorraad opsies. Daar is baie ghoeroes daar buite praat oor hul ongelooflike stelsels en metodes, maar het jy al ooit hulle gevra hoe goed hul studente eintlik doen? Want dit is die enigste ding wat werklik moet saak maak. Kyk iemand anders slaag nie geld in jou bankrekening. Wat beteken saak kan daardie persoon neem 'n gemiddelde gewone individu en leer hulle hoe om hul sukses (of beter) dupliseer. Die Opsie Wins Formule het letterlik honderde suksesverhale geskep en jy het nog nooit tyd hersien almal van hulle het, maar hieronder is 'n paar wat jou 'n idee van die ervaring mense het toe hulle saam met ons sal gee. Mense wat gebruik word die opsie Wins Formule Jenny (my assistent) wat ingeskryf is in die program en voltooi dit sonder om te vra 'n enkele vraag (98% van jou vrae beantwoord in die opleiding video's). Sy het dan hierdie e-pos wat haar onderhoud gevra, "Ek het my ingeskryf vir jou klas in November verlede jaar glo ek xa0;.. Ek is 'n ouditeur deur die dag so ek nooit by die huis kom in die tyd na die weeklikse oproepe te vang, maar ek het al baie op my eie pas xa0;. Ek het begin papier beurs in Desember en begin handel met die regte geld 2 weke gelede. My papier handel het niks anders as winsgewend, wat my bangmaak, want ek wou om te leer uit my foute! My regte geld rekening ook winsgewend. " Jy kan na die res van storie Jenny se by die volgende skakel te luister: Die volgende opsies handel suksesverhaal sit 'n groot Kool-Aid glimlag op my gesig. Hier is die lewe van Jakob voordat handel opsies. Gewerk het in die openbare sektor en gehaat sy werk. Was moeg van die lewe salaris aan salaris. En moeg om vakansies op kredietkaarte. En soos die meeste, verloor hy 'n klomp geld in die ineenstorting van die aandelemark. maar dan het hy geleer opsies handel. Hier is sy lewe ná opsies. Hy is op pas om skuldvry en handel voltyds in 'n paar jaar Hy is meer as verdubbel n papier handel rekening sowel as 'n werklike geld rekening Verder het hy genoeg geld om sy badkamer, weer naambord die dak verbou op sy huis, gekoop alle nuwe vensters vir die huis, het 'n nuwe oond en A / C, het 'n heining om die huis, en nog genoeg geld oor het 'n toename van 100% in sy rekening grootte gelyk. Toe ek hom ondervra hy het net terug gekom van die neem van 'n cruise. As jy die wiskunde gedoen het, dit is oor $ 47,540 miljard se werklike waarde wat sy lewe is bygevoeg en dit is op die konserwatiewe einde. Luister na storie van Jakob by die volgende skakel: xa0;


No comments:

Post a Comment